Je kan producten retourneren door ons een bericht te sturen via het contactformulier.
Om het proces te versnellen willen we je verzoeken om je ordernummer te vermelden, te vertellen welke producten van je bestelling je wilt retourneren en waarom. Onze klantenservice stuurt je daarna een e-mail met de instructies om het product terug te sturen.
De voorwaarden
Je komt in aanmerking voor ruilen of een terugbetaling als:
Je producten beschadigd zijn geleverd
Je de verkeerde producten hebt ontvangen
Je binnen 14 dagen na ontvangst een retouraanvraag doet
Je komt helaas niet in aanmerking voor omruilen of een terugbetaling als:
Je een cadeaukaart wilt retourneren
Je de producten zelf hebt beschadigd
Je product onderdeel was van een op=op actie
Je pas na 14 dagen na ontvangst een retouraanvraag doet
Omruilen of terugbetaling
Wij brengen je op de hoogte zodra we jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. We laten je dan weten of de terugbetaling / omruil verzoek is goedgekeurd of niet en waarom. Indien goedgekeurd, wordt je automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betalingsmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de terugbetaling is verwerkt.